Busraaydiiin1 Kızlar 29 haftaligim ama 1 2 haftadır vajinamda birsey batıyor gibi hissediyorum azıcık acıtıyor bu nedir ? Neden olur ? Normalmi?
bussraozturk Busraaydiiin1 bende 29 haftadayım bende de aynı şekilde oluyor yarın randevum var doktora soracağım bu durumu bir de bende idrar yolu enfeksiyonu çıktı ondan olabileceğini düşünüyorum. Yakın zamanda idrar tahlili yaptırmadıysanız bi yaptırın derim idrar yolu enfeksiyonu da olabilir
Burcudvci46 Busraaydiiin1 Normal canım 35 oldum ara ara bende de oluyor hatta dolgunluk hissi bile var yürüyüşüm bile değişti
Hayalimdekiseruven Busraaydiiin1 enfeksiyonla alakası yok bende hiç yok enfeksiyon 40haftaligim hala var ilk zamanlardada vardi
Busraaydiiin1 bussraozturk enfeksiyon bendede vardı ama ilaç kullanmistim şuan ne durumda bilgim yok onun için tekrar tahlil yaptıracağım 😊
bussraozturk Busraaydiiin1 ben de fitil ve antibiyotik kullandım ama antibiyotik yan etki yaptı 2 gün kullanabildim bende ne durumda bilmiyorum bende tekrar tahlil yaptırcam belki ondandır diye düşündüm açıkcası☺️