Benim hamileliğimin ilk başlarında bulantıdwn yiyemediğim zamanlarda eşimin ailesi bizim oğlan 4 4.5 kilo doğdu daha azını kabul etmeyiz kendine iyi bak iyi beslen diye takıldı, şaka olduğunu biliyorum ama o kadar zoruma gitti ki bi süre bi şey demedim ama sonra dayanamayıp siz bana kendimi yetersiz hissettirdiniz diye ağladım, sanki keyfimden yemiyorum:( kimsenin lafına bakıp kendimizi üzmemeliyiz çok sinirinizi bozanlara cevap vern altta kalmayın ki bi daha bi şey diyemesnler🙂