Yildizparlak Kizlar merhaba 10 haftalık hamileyim iki gündür aşırı şişkinligim var sanki 9 aylık gibi duruyor karnım sisince ağrı da yapıyor normal mi bu durum.
Aysennn5555 Yildizparlak aynı ben 9 haftalığım ama 6 aylık gibiyim beyaz ekmeği bırakmanın vakti geldi gibi😞
Gul1998___ Yildizparlak yemek yerken lokmalari iyice ciyneyib yut ve az az ye birden cok yeme bu cok rahatsz ediyor.insani