Sevgi-clk kıyafette marka olarak genel de lc ve H&M den aldım canım. Benimde Haziran 10 görünüyor doğumum kısmetse, ben 10 lu felan set almadım hiç 5 Li takımlar oluyor ya şapka eldiven önlük alt ve üst takım şeklinde setler aldım 6 adet ama yerleri ince, 2 ya da 3 tane tulum aldım yine ince patikli başka da yeni Doğan almadım bu arada yenidoğan şeklinde de almadım 1-3 ay şeklinde aldım hepsini çünkü çok çok çabuk büyüyorlar
Bez ve ıslak mendil olarak da Bayb Turco aldım.
Pişik kremi bepanthol