Zisanince Bugünden beri karnım sancılanıyor daha 15. Haftadayım şuan bellerim e kadar geçti bellerim ağrıyor böyle birşey yaşayanınız var mı normal mi belimin alt tarafları çok ağrıyor karnımın altlarına arada sancı vuruyor
Gul1998___ Zisanince bel agrisi normal googleede okumusdum ben bendedee ara sira oluyo birden tutuyo sonra geciyor uzanin dinlenin insAllah gecer
Mouradi Zisanince 15+4 üm bugün bende de oldu canım uzandığım zaman geçiyor sende dinlen İnşaAllah geçer yorma kendini
ebruneco1108 Zisanince benim çoook belim ağrıyodu ve yanlarımda ağrıyodu cünki bebiş büyüyor ya ondan olabilir doktoru aramıştım korkulcak bişey değil demişti şuan Elhamdülillah Doğuma az kaldı. Ama benim içim rahat etmezdi doktoru arardım sizde öyle yapın içiniz rahat etsin❣️
Zisanince Gul1998___ hiç belim ağrımadık bu zamana kadar bu kadar bu nasıl bir ağrı sanki belki tutulmuş gibi altları çok fena
Gul1998___ Zisanince seni cok inciten bir agrysa doktora danis canim ama korkma hemen hemen hamilelerin cogunda bel agrisi oluyor cocuk buyuyor onda