Aysunmardin23 Kizlar 32+3 haftalik hamileyim iki gündür bebeğim 2,3 saniye aralıklarla böyle kalp gibi atıyor 10 15 dk sürüyor yaşayan anneler var mi hıçkırık mi bu acaba 😊🥰
Lk34_ Aysunmardin23 doktorum dün söyledi bana canım buzde 32+3uz hıçkırıklarini duyabilirsin korkma dedi ama ben hissetmiyorum sadece sabah uyanınca benu hıçkırık tutuyor 😁
Mevaninannesiii Aysunmardin23 ay hıçkırık oooo🙈 ilk gebeliğimde hiç yaşamamıştım ama bu sefer çok yaşıyorumm🤗