Gizemmay 20 haftalık hamileyim bebeğim gün içinde çok fazla toplanıyor acaba bu sorun mu normal mi anlayamadım yaşayan ya da bilen var mı
Nurakin077 Gizemmay canım bende 30+2 yim yani 2-3 gündür yaşıyorum genelde nefesim sıkılıyor o bunu yapınca bende elimle yavaş yavaş karnımı sıvazlıyorum rahatlasın diye
Esraazengin Gizemmay kckelf123 bnde 38 haftalık gebeyim bugun kontrolum vardı bnımde cok fazla toparlanıyor karnım sertleşiyor hatta bazen nefes alamıyorum sordum normal dedi
Gizemmay Nurakin077 benim de karnımda sızı oluyor o sıkıntı değil zaten çok kısa kalıyor ama tedirgin oldum
Nill2 Nurakin077 Merhabalar bende 31. Haftadayım ve tarif ettiğiniz durumu yaşıyorum. Sizin hamileliğiniz ilerlemiştir. Bu durum bir sorun yarattı mı acaba😌 doktora söyledim normal karşılardı ama gitsem mi bilemedim
Gizemmay kckelf123 karnımda belli bi yerde sertlik oluyor zaten aynı zamanda hareketini de hissediyorsunuz
Nurakin077 Nill2 canım ben bebeğin hareketlerini hissettiğimden beri bu toplanma oluyor bende. Ama gebeliğin artık son haftalarında arttı benimde doktoruma sorduğumda normal karşılamıştı eğer uzun süre toplanıp sertleşiyorsa iyi olmadığını söylemişti
Anne1010 Toplanmalar 10 dakika da bire düşünce doktora gitmelisin. Ama o haftalarda genelde çocuk büyüdüğü için olmadı gayet normal bende çok yaşadım. Ama dediğim gibi 10 dakikaya düştüğünde agörün derim .
JaleTogrul Gizemmay 18 bitiyor bende ayni durumu yasiyorum en çokda uzaninca oluyo .. hatta bende sormak istemişdim, siz sormuşsunuz .. okudum normalmiş inşallah bir sorun olmaz 🙏