Pazartesi sabah normal doğum yaptım 10 civarı dikişim var bugün kontrolde 2 dikiş daha atıldı 🤦♀️ Biyere atılması gerektiği icin bir diğeride nemli kaldığı icin mi bez surttugu icin mi neymiş aslında cokda dikkat etmeye çalışıyordum ben bu süreci en kolay nasıl atlatabilirim tekrardan yeni doğum yapmış gibi oldum