benimmdunyamm Yürürken çok ağrıyor özellikle kalca üstü ağrısi bazen kitleniyor gibi ağrıyor 15+3 hamileyim normal mi bu 2 gündür var yoruldum iki gündür ondan mi
benimmdunyamm HilalEyce ya doktora gittiğimde yoktu hiç o ağrı 2 gündür oldu doktora gitmeme cok var doktorum özele geçiyor 1 ay yok 3 hafta sonra falan detaylı için Mersin’e gidecem biz ilçede oturuyoruz perinatoloji doktoruna söylesem verir mi