Doktorumuz ilaç yazdı ama bir faydası olmadı daha çok kuru ağrı yaptı katıla katıla ağlıyor derin uykuya asla geçemiyor bu ne zamana kadar böyle gidiyor o ağladıkça ağlayasım geliyor sadece meme emiyor birde gaz yapan şeyler asla yemiyorum neden böyle oluyor kafayı yiycem