İyi akşamlar kızlar 8+2 haftalık gebeyim yediğim hiç biseyin tadını alamıyorum bazı şeyleri hiç yiyemiyorum bile (Yumurta,tavuk) çok kotu burnuma kokuyor farklı Bi mide bulandıran tat alıyorum aranızda böyle durum yaşayan var mı? Kaçıncı haftada geçti