Beratalpinannesii oyle biseyleri bende duydm. Sol tarafta daha saglikli yatmak. Ama illaki oluyor yani. Gece bazen zor uyuyorum, bi sola bi saga donuyorum bi sirt ustu yatiyorm. Sirt ustu yatmakda fazla saglikli degil, ama napalim koskoca karinla gayri..