Avent gerçekten en çok memnun kalınan emzik türü yalnız bu ayıcık şeklinde olanlar var mutlaka görmüşsünüzdür,onları malesef yeni doğan için fazla ağır yapmışlar bebekler tutamıyor.yine avent in yeni doğan emziği var 0-3 0-6 şeklinde hem damaklı bence onları tercih edebilirsiniz ilk başlarda ☺