Mom545441 https://imgyukle.com/i/EKBVph Silik çizgi var fotoda karartarak bu kadar belirginleştirebildim sizcee?
GokcePolatt Mom545441 adetinize kaç gün var geçmemişse ya erken gebelik testi yap ya da kan ver canım
Mom545441 Mylove yaaaaaaaaaa deme hahaha😂 bende umutlandım ama diğer negatiflerde hiç böyle olmamıştı enteresan
Mylove Mom545441 idrar yoğunluğu da yapıyor ne yazikki benim de olmuştu bi iki defa test Ke bozuk olabilir bi çok etken var tatlım 🤷♀️🤷♀️
Mom545441 GokcePolatt böyle çıktı kuruma çizgisi diyorlar ama diğer yaptıklarımda böyle bi çizgi olmadı negatifse bembeyaz oluyordu🤷🏻♀️
GokcePolatt Mom545441 siz o zaman yarın sabah ilk idrarla bir daha deneyin benim 6 gün varken çıkıyordu erken testte herkes de değişebiliyor döllenme zamanı
Mom545441 GokcePolatt siz silik çizgiyi gördünüz mü ? Benim gibi bu arada yumurtlama 7 sinde gördüm 8 inde çatladı. Adetim 20 şubattı 26 şubat bitti adetime 6 gün kaldı geç döllenme olmuş olabilir mi silik çıkma nedeni
Nezii Mom545441 Olabilir benimde çok çok silikti. Geç döllenme olmuş hamileliğimde hep 1 hafta geri adet tarihime göre. Daha kaliteli bi test alıp tekrar yapabilirsiniz erken gebelik testini.
GokcePolatt Mom545441 benim 5 gün kala göz kararmasiyla test yapiyodum hamileydim üçünde de böyle öğrendim hep siz tekrarlayin sabah erkenden inş vardır
Mom545441 Asel_im 15 falan baktım boş bıraktım gittim sonra geri geldim böyle ama diğer yaptıklarımda hiç böyle çizgi çıkmadı sonradan
Eylul1987 Mom545441 bende normalde gebelik testi yaptigimda hiç.kuruma çizgisi olmazdı. Gebe kaldığımda testi biraz erken yaptım böyle çok çok silikti bence var biseyler ve daha cok yeni
Busra98_ Mom545441 https://imgyukle.com/i/EK9wvH canım benimde yeni daha 6+4 haftalık olduk reglime 6 gün kala öğrendim bende bu şekildeydi benim testim🥰