Mnk16 Öğlen sabah falan bu kadar yok ama bu saatlerde gele geceye doğru coşuyor neden bu saat dilimi anlayamadım 🤣 19+2 bu arada
elifaliunaldi Mnk16 eşim kendisine bağlıyor, geçen bende aynı konuyu eşimle paylaştım, kızım babasına saklıyor kendini, benim işten gelişimi bekliyor diyor 😂
Haticecebrail Mnk16 gun icerisinde hareketli oldugumuzdan amniyon sivisi calkanip duruyor haliyle bebisimizde sivinin icinde bir o yana bir bu yana gidiyo yoruldugundan hep uyuyor.Gece yataga girdigimizde amniyon sivisi durgunlasiyor durgunlasinca da bebiş cosuyor🙂Genellikle yeni dogan bebislerde gunduzleri uyuyarak geciriyorlar geceleri ise ortam sessizlesince uyanip agliyorlar🤭
poyrazinannesi1 Gün içinde hareket halinde olduğumuz icin bebişler suyun içinde sallanıp yatıyormuş. Ama ne zaman oturup uzanırsak uyanırlar. Ondan akşam ve gece daha çok hareketli oluyorlar bence. ☺️
Deletedmom2265 Mnk16 Gündüz biz harekli olduğumuz için sular bulanıyor gece yatınca duruluyor bence ondan benim ki gerçi gece gündüz oynuyor 😂
Eminedmr Mnk16 gun icinde hareket halindeysen ev isi yemek hep hareket sallandığı için içerde uyuyor sen oturup dinlenme moduna geçince hareketleniyor benimkide ayni
Ecemselmaarslan Mnk16 bizde aynı durumdayız aynı haftalarimiz daha böyle çok sert bir tekme hisssedemedim balık gibi yüzüyor sizde durum nedir 🤣🤣
caganin_annesi Mnk16 siz hareket halindeyken sallantıda olduğu için uyur, siz uzandığınız zaman uyanır ve hareketleri sıklaşır.