Banumut Merhaba sevgili anneler ve anne adayları öncelikle herkesin kandilini kutlarım 🤲🌸 cumartesi günü kısmetse sezeryanla doğumum olucak doğumdan sonra korse kulanan anneler hangi markaları önerirsiniz? Teşekkür ederim şimdiden 🌼🌼
Ggalparslan Banumut bende tam konu açacaktım korse ile ilgili iyi yapmışsınız 😊 owli korse almayı düşünüyorum ama önerilen başka varsa şuracıkta bekleyeyim
asel35ece Banumut görümcem de sezaryen doğum sonrası owli kullandı ve çok memnun kaldı kısa sürede toparladı göbeğimi dedi. Onun işi bitti artık korsesini bana verdi bakalım benim doğum şekli şimdilik belli değil doğum sonrası ben de kullanacağım
user124578 Banumut bana yamuna önerdiler onu aldım ilkinde sadece toparlayıcı külot kullanmıştım bunda ilk günler onu kullancam sonrasında Kırşehir geçeceğim ama korse gerçekten kaliteliymiş onu söyleyebilirim
Banumut Ggalparslan seçenek çok fazla hangisi iyidir işe yarar bilemedim bakalım tecrübeli anneler yardımcı olurlar inşallah 🤗
Cnsgkc Ggalparslan Ben de merak ediyorum önerileri owli yamuna hep öneriliyor ama onlar çok sert aşırı sıkı diyorlar sezaryende nasıl olacak? Bir de kastığı için lohusa halde onla durulmuyor diyorlar.
Banumut Ggalparslan canım ben sipariş verdim Şalcı diye bir marka doğuma daha günün varsa ben kullanıp yazarım 🥰🌼
Banumut Cnsgkc canım ben hepsi buradadan sipariş verdim Şalcı lohusa korse diye 129,90 TL bakalım şansıma artık senin doğuma daha varsa ben kullanıp yazarım 🥰
Banumut asel35ece inşallah iyi gelir sizede bakalım benim sipariş verdiğim nasıl çıkacak deneyip görücem ☺️
Banumut Ggalparslan Allah analı babalı büyütsün inşallah kısmetse bende yarın doğuma giricem bu gece geçmiyor🌸
Ggalparslan Banumut hiç stres yapmayın bebeğinizi kucağınıza alacağınız anı düşünün bence o sizi motive edecektir 😊
Banumut Ggalparslan teşekkür ederim 🤲 Allah’ın izniyle kavuşmak nasip olsun 🌼 Rabbim hepimize sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🌸