Nur123aa Bugün şeker yükleme testi yaptım bir saatlik sonucum 142 çıktı sizce normal mi doktora pazartesi goturucem sonucu size sormak istedim .
hunilimom Nur123aa önemli olan 2. Saat ilk saati yüksek çıkıp 2. Saat dusuk veya yuksek çıkarsa sorun oluyor
Hatice_gzr2505 Nur123aa 90 -120 arasında olması lazım canım bu değer normalde göre yüksek dicektir doktor 🤦♀️ Bana 10. Haftalıkken kondu teşhis 155 çıkmıştı diyet yapıyorum şuan 21. Haftamdayım daha şeker yüklemesi zamanına var onu da yaptıracam
CansuDRY Nur123aa 1.saat en yüksek 140, 2.saat en yüksek 120 olması gerekiyor. Sizinki sınırda. Kaçlık şeker yüklendi. Bu dediğim 50′liğe göre. 75′lik yüklendiyse değeriniz çok iyi olur. Çünkü onda 1.saat sınırı 180.
Nur123aa İşte şu an bana bir saatlik uygun gördü bunun sonucu yüksek çıkarsa iki saat yaparız demişti bende yüksek mi diye soruyorum
CansuDRY Hatice_gzr2505 Sizin yazdığınız 2.saat için geçerli. 1.saatin sınırı 140. Yani yüksek değil, sınırda çıkmış değeri.
CansuDRY Nur123aa Tamam işte. Sınırda çıkmış. Daha fazla yükselmemesi için beslenmenize dikkat edersiniz.
babynil @Nur123aa 140alti olmasi lazm benm de 146 cikmisti evde takip ettm baya sekerim cikti diyet yaptm. Ikinci yukleme veya evde takip isteyebilir