eesin21 biz şuan 26+5iz 950 gramız. Normal bence sizin yani. Anlamadım ki. Yine doktorunuz bilir tabide önemli olan sağlıklı olması. Ayrıca 3-3 buçuk kilo ile doğum gayet normal bence. Boyu ne kadarki ufak bebek olacak diyor doktor böyle dediklerinde sinir oluyorum