Ormanmeyveli Kızlar ikili teste papp-a duzeltilmiş 3.70 falan çıktı. Doktorum yorum yapmadı kötü demedi gerci pek ilgilenmedi de. Nette okurken gördüm annede sıkıntı olabilir demis birisi
Cigdemm1 Ormanmeyveli 2li papp-a değerim 5,6 çıkmıştı benimde hiç araştırmadım sonucuma da bakmamıştım direk doktorumdan öğrendim testin normal 3lü ve 4lü yaptırmana gerek yok demişti yüksek olunca bir sıkıntı mı oluyormuş