Nus_12 12 haftalik hamileyim öyle yoğun bı akıntı değil ama afedersiniz bı anda gelen az biraz şeffaf akıntı normalmi hiç olmuyodu akıntım çokda o yüzden sordum arkadaşlar bide sebebini bilen varmı
Nistik Nus_12 su rengindeyse magnezyum eksikliğin oluyormuş bi kan idrar verin isterseniz doktor takviye ilac verir. Ben yaşamadim ama cok duydum
Nus_12 Nistik ağrılarimk ona yordum dinlenmeyle geccek ağrılar değil ağrı da değilde degusik bişey bugün yazmış doktorumda 12 haftaya girince magnezyum kullanılıyormuş kullanalım bakalm 🤲🥰
Nistik Nus_12 Devam ederse doktora danisirsiniz normal seyler akintinin olması hatta baya olucak daha cogalicak
Diloss_14 27 haftalığım çok daha yoğunlaştı şeffaf beyaz karısık ama yoğun yoğun geliyor magnezyumda kullanıyorum ekstra soda muz tüketiyorum ama gittikçe yoğunlaşması bebeğin büyüdüğündenmiş
Nus_12 Diloss_14 bende magnezyuma eksikliğine yordum doktorum da verdi bugün zaten bacaklarım belim falan da ağrı gibi degil huzursuz hisseddiroyor baslicam inşallah bugun
SerraveAnnesii Hafta ilerledikçe akıntı miktarı da artabilir. Ben şu an 40+0 haftadayım hamileliğimin başından beri akıntım var son haftalara doğru da artmıştı. Doktorum normal demişti hormonlardan kaynaklı