Handan13 benimde yaklasik 65 gun surmustu ve son 20 gun hep lekenme seklindeydi. Bi sorun olmadi cok sukur. Ben dogum yapali 1 ay olmustu (sezaryen) kanamam baya azalmisti, kayinvalidem sen evi supur bende sileyim demisti, bende ayip olmasin diye dip bucak supurdum evi ve inanilmaz yorulmustum, kanamam o gunden sonra cok artti ve malesef 2 aydan fazla surmustu ☹️ hala o gunu hatirlar uzulurum. Kendi kizi olsaydi ona da yaptirir miydi cok merak ediyorum.