25 Şubat ve 3 Mart tarihlerinde kanama yaşadım hemen doktora gittim şuanda lekelenme ve kahverengi akıntı şeklinde devam ediyor . Büyük kese etrafında kanamam gözüküyor . Progestan günde 2 defa fitil şeklinde , iğne kullanıyorum ve doktor değişikliği yaptım bu doktorum endol hap verdi 1 hafta sabah akşam kullandim kanama alanım biri gitmiş . Kullanıma devam ediyorum haftaya tekrar gidicem . Bebeğim gayet sağlıklı 14+3 . içini ferah tut Allah’ın izniyle hiç birşey olmaz🤲🤲