Beyzan738 Hayırlı Kandiller canım Öncelikle Rabbim sağ selamet kucağına almayı nasip etsin benim 3. Sezeryan doğum olacak 14 gün sonra normal doğum da çok zor oluyor, sezeryanda da illaki ağrı olacak, düşün Bi canından can çıkıyor hiç kolay olurmu her iki doğum şekli içinde hiç korkma, hiç kimseyi dinleme doktor bana istersen normal doğum yapabilirsin dedi ben yinede sezeryan istiyorum dedim bana kolay geliyor, sezeryan sonrası senin elinde sürekli yürüyüş yapacaksın bol hareket edeceksin, yatakda yatma otur kalk o zaman iyileşme o kadar hızlı ilerliyor ki süreç ben hastanede 1 gün kaldıktan sonra eve gelince bebeğime de kendim baktım yemeğimi de yaptım makinaya kirli çamaşırlarımızı attım kimseye ihtiyacım olmadı senin elinde herşey korkma ağrın olunca zaten iğne vuruyorlar hap falan veriyorlar doğduktan sonra nescafe iç narkozu çabuk atarsın bide kayısı hoşafı gazı çıkarmada faydası çok oluyor rahat ol bebeğini düşün sadece ☺️☺️