Kızlar çok heyecanlıyım suan 38+1günlük gebeyim doktorum 38+6ya gün verdi yaniiii minişimle 22marta kavuşucaz inşallah sezeryan tecrübesi olanlar bilgi verebilmi ve ÇamveSakura hastanesinde doğum yapan varmı veya tanıdığı nasıl miş ilgi alaka kaç gün yatırıyorlar 🤔