Miray31 Merhabalar 15inde pembe kanama geldi şimdi yok kanama siliyorum peceteye gelmiyor çok az yani 7 gün gecikme vardi beta başta vermiştim çıkmadı sizce nedir sancı flaanda yok sadece baş dönmem var hafiften
Melehat45 Miray31 merhaba benimde 15 gün gectu adetim duphaston kullanmaya başladım ama pembe leke geldi ve durdu inşallah Guzel haberler.alriiz siz test yaptınız mı
Miray31 gnrbdgl ondan önce yapmıştım kanama yoktu negatif çıktı kanama çok yoğun değil bitmiş mi baş ağrım da var 🥺
Miray31 gnrbdgl 7 gün gecikmisti sonra 15i kanama oldu pembe şimdi bugün kanama yok oldu azaldı 3 gün sürdü sadece
Miray31 Tomrishatun Tomrishatun adet 3 hiç 3 gün sürer mi 15i bugün 17si 2 gün siz sanırım kendinizle beni karıştirniz hanımefendi