bir_pasa_annesi İyi akşamlar kızlar hemen hemen 6 haftalık hamileyim ara ara belim kasıklarım ağrıyor ağzım aci acı midem bulanıyor tamam normal, oglumdayken göğüs ağrısı olurdu uçları ağrıdı ama bunda yok her hamilelik farklı olur mu sizinkiler nasıl
Zeyzeyp bir_pasa_annesi tbiki farklı cnm ilk gebeliğimde oğlumda mide bulantıları kusmalar olurdu belirtilerm vardı bu ikinci gebeliğim 11 haftadayım daha hiç bir belirtim yok Yani cok rahat geçiyor cok şükür o yzdn her gebelik farklı oluyor
58ee bir_pasa_annesi kasık değilde bel agrısı var bide göğüs hassasiyeti Miğdem de ara da bulanıyor ama yiyorum yanı 😂