YagizAsyaMom Dün kıpır kıpır olan oğlumda dün geceden beri hiç haraket yok. Soluma yattığımda sadece yan tarafı da kalp atması gibi bişey hissediyorum o kadar. Bu normal mi yani yarın 21 hafta olacağım. Ama korkuyorum bu haftalarda haraket sıklığı nedir acaba
deletedmom6295 YagizAsyaMom fazla yoğun olmuyor bu haftalarda endişe etmeyin hafif sola dönük sırt üstü yatın karın herilince hareketi daha net hissediliyor minnoşların 😀
sudamlasi YagizAsyaMom sakin ol canım ben iki üç gün hissetmedim bazen. Çok normal tekmeleri o kadar kuvvetli değil iç tarafı tekmeliyo olabilir benim 24.haftada düzene girdi☺️
YagizAsyaMom gkceozsy normal de hissediyorum ama bugün hiç tık yok. Bu normal mi sence ne kadar sıklıkla haraket etmesi lazım
Esraztrk YagizAsyaMom bnm doktorun 24 25 haftadan snra 3 4 saat te bır hissetmezsen hareketi ozmn kork demıstı bn 23 24 haftalarda hiisssetm ilk hareketlerını:)
YagizAsyaMom deletedmom6295 bakarsın bugün haraket etmezse yarın haraket eder Bi dinleneyim bakalım neler olacak
YagizAsyaMom sudamlasi ohh içimi rahatlattın. İnsan alışıyor haraketleri ne kaç gün bekledim yeni yeni başlamıştı kesilince noluyo dedim 😔bekleyeyim bakayım neler olacak
gkceozsy Uzmanlar a göre 3er saatlik arayla 10 hareket yapması lazim ama tabi bu bebeğine göre deanneye göre değişir sağlık ocağı yakınsa git kalp atışlarını duyarsanız rahat karşın😘
Elfidam Gecen gunde bana aynisi oldu biz 35 iz ama Aksama kadar bic kipirdamadi soda ictikten sonra yumruklar 👊🏻 Tekmeler Arsiz kizim 😃