Mbusra97 Annee_adayii nasil.gecti nasil.oldu biraz bilgi verebilirmisiniz ve kac sene aradan sonra oldu
Annee_adayii 6 sene aradan sonra oldu ilk doğum gibi bişeydi sezeryanımla ilgili hiç bi sorun yaşamadım çok şükür. Ağrım çok ve sıktı bu yüzden sanırım hızlı ilerledi doğumum 😊
Mbusra97 grbt55 mumkunmus canim ama d3vlet hastanesi olarak zeynep.kamil yapiyor onun disinda belirli oz3l hastaneler de yapiyormus sezeryan sonrasi vajinal dogumu