Busrakalperay Kızlar bugün pembe lekelenme geldi hemen doktoruma gittim olabileceğini söyle ve progestan verdi siz kullanıyor musunuz bu ilacı hap gibi mi içiyorsunuz yoksa fitil olarak mi kullaniyorsunuz ben ilk defa kullanıcam fitil olarak aciyor mu
Buseeeeeeeee Busrakalperay ben yaklaşık 1,5 aydır kullanıyorum hap olarak içiyorum baş dönmesi ve sürekli uyku yapıyor 200 mg olanı kullanıyorum siz hangisini kullaniyorsunuz?
Bukett- Busrakalperay ben kullanıyorum canım benimde oluyodu başından beri lekelenmelerim fitil verdiler kullanıyorum sabah aksam kesiyo direk zaten hiçbir yan etkisi yok
Bukett- Busrakalperay akıntı yapıyor sadece o kadar günlük ped koyarsan fitilden sonra daha rahat edersin
Busrakalperay esradgn123 vajinal yolla alabilirisnz yazıyor kutuda kafam karisti benimde popo kismindan yapmamız lazım degil mi yoksa on taraftan mi
nazosss Busrakalperay ben ağızdan kullanıyordum yan etkisi biraz fazla oluyor bulantı ve baş dönmesi yapıyordu
Mine_arslan Busrakalperay canim valla yanlis yonelndirmiyim. Ben agzindan aldim progestani. Cok ciddi yan etki yapti bende herkeste ise yarıyormuş ama bende yapmadi. 😒dikkatli kullan gzuzel sor. Ben asla kullanmam daha onu yani
Hatice_gzr2505 Busrakalperay evet ben yatağa uzanıp yapıyordum yatağa uzan ayaklarını kaldır cuuuppp diye at 🤗 içine çeker az bişey it hissedersin çeker hemen ama böyle biraz katımsı bembeyaz akıntı yapıyor