Mevaninannesiii cok yuksek infeksionum varmis tahlilde bile cikmiw doktorum bana hicbisey yok soylemisdi sorunlarimi soyleyincede normel hamilelikde oluyo dimisdi bebeye zian olacagin soylememisdi birde amalyat oldugum hastaneden baska hastaneye yollarlasaymis yasardi