Haziranda 15 haftalık düşük yaptım aralıkta tekrar hamile kaldım şuan 16 haftalık oldu kızım çok şükür. Normalde 6 ay ideal rahminin toparlanması ve psikolojik olarak hazır hissetmek için ama bazı doktorlar 1 2 adet sonrası denenebilir diyorlar. Hakkınızda hayırlısı Allah kucağınızı doldursun