Merhaba kızlar hamileyken saç boyatan var mı
Kaçıncı ayda boyattınız
Benim doktorum doğuma kadar önermiyorum dedi ama beyazlarım fazla bu görüntü de psikolojik olarak geriyor beni
Başka doktorların 5 aydan itibaren bıyatabilirsin demiş
Sizde durumlar nedir