Selam herkese
28haftalık hamileyim sol böbrek genişlemesi (30 mm) farkedildi bende. bebeğimin iyi cok şükür böbrekleri. İlk gebeliğimde de olmustu dogumdan sonra stent takılmıştı faydası olmamıştı. Açık ameliyat olmustum. Simdiye kadar hersey normaldi ama tekrarladı böyle bi durum yaşayan oldumu acaba?