Adayanne1 Arkadaşlar 5+3 hamileyim dün kahverengi leke gelmeye başladı bugün ise kan gelmeye başladı çok korkuyorum tehlikeli mi bu durum yardımcı olur musunuz lütfen
aylinpalaa Adayanne1 acile gidin bence gebelikte kan veya lekeyi normal görmüyorlar. Allah korusun tabi 🙏🏼
58ee Adayanne1 normal değil önlem alınması ıcın acile gidin kahveeengi leke bi yandan eski kan diyebiliyorlar ama kan gelmesi normal degil düşük tehlikenizde olabilir igne ve progestan verirler büyük ıhtmal bol bol dınlenın
Kizilkafaa Adayanne1 Canım lekeyi yerleşme kanı olarak düşünebiliriz de kan tehlikeli bence hiç bekleme hemen acile koş inşallah kötü bir şey yoktur
Brnaebu Adayanne1 avuc dolusu kan gelmedikce korkma demisti doktorum benimde olmustu ama az olmustu damarlar zedelenmis sanirim iliski sonrasi olmustu.ama yine de kontrole gidin
Gmz-aykt Adayanne1 kesin düşük değil stres yapmayın nöbetçi doktora gidin en azından fitil verir iğne de yapabiliyorlar muayene olun çoğu kişi felaket tellahi gibi konuşmuş ben de hepsini yaşadım en iyisi muayene olmak 🙏
Luckymom97 Adayanne1 kendini korkutma bnmde baya bir ped doldurucak kadar kanamam oldu hemn doktoruma söyledim iğne vurdurmamı progestan kullanmamı söyledi hemen kesildi sonra muayeneye gittim kanama alanım varmış iğneye ve fitile devam ediyorum kanama alanı gebelerin çoğunda rastlanıyomş sende bi doktora görün hemn stres yapma her kanama düşük deildir
Brnaebu Adayanne1 dusuk degil buyuk ihtimalle ama yine de neden oldugunu ogrenmek icin doktora gitseniz iyi olur
aslhankrhan94 Adayanne1 Benimde hamileliğimin başlarında lekelenmem vardı, doktor ultrasondan baktı çok önemsemedi 🙄 Ertesi gün de devam edince yeniden gittim, bu sefer de düşük tehlikesi dediler. Hemen ilaca başlamıştım. Kesinlikle git canım bekleme sakın 🙈
Adayanne1 aslhankrhan94 bugün gitme imkanım yok yarın veya öbür gun gideceğim geç kalmış olmam değil mi
Suna_4414 Adayanne1 korkutmak için söylemiyorum canım ama geç kalınmış olabilir yarın yada birgün acile gitme şansın varsa hemen git senin için bebiş için söylüyorum hemen gitmelisin
58ee Adayanne1 geç kalınmış olabilir ben diğer bebegımı o kahverengi lekeler yüzünden kaybettim buraya yazıp sizi strese de sokmak istemiyorum asla ama beklemenız gerçekten iyi olmayabilir en azından yakın bi hastanenın aciline gidip düşük önleyici igne veya hap verirler önlem almak şart rabbim Kandil günü size bağışlasın ınsallah 💕
aslhankrhan94 Adayanne1 Acile gidemez misin peki? Acilde ki doktor ilaç vermişti bana da. Ne kadar erken kullanırsan senin içinde iyi olur hem aklın kalmamış olur 😇
12mommy Adayanne1 hemen acile git canım benim oldu çoğu kere hep gittim alttan muayaneyle bakıyorlar ama bilgin olsun
Aryaece17 Benim 29.haftam plasentam aşağıda .26.haftadan beri kanamam var ,2 gün önce pıhtılı 3-4 ped dolduracak şekilde kanamam oldu .iğne ve ilaç tedavisi görüyorum .bir de bol bol dinleneceksiniz