23 haftalık hamileyim bir kere bile gitmedim. Onlar da gel demedi. Tetanoz için aradılar. Doktorum son beş yıl içinde bir doz olduysan gerek yok demişti, aşıya da gitmedim. Bir daha da aramadılar, gel kan ver vs demediler. Bir de önceden gittiğimde aman gebelik olursa mutlaka söyle vs diyorlardı ısrarla :) söyledim de noldu