Havvaa77 Merhaba kızlar doğum yaptım 20. Günümdeyim öncesinde bu kadar çatlağım yoktu göğüslerimde süt indikten sonra çok fazla çatladılar var mı bişeyler kullanıp çaresini bulanlar 💕🌸
Tubaberen Havvaa77 malesef öyle kalıyor benimde ilk gebelikte damar sanıyordum doğumdan sonra çatlak 9lduvunu anladim malsef emdirmeyi tamamen kesince daha da belirginlesiyorlar😔
OzlmMmmm Gümüş kapak kullanırsan iyileşmesi hızlanır. Bir de lanolin içeren bir göğüs ucu kremi kullanmayı da dene. Bildiğim kadarıyla ayva çekirdeği de etkili oluyor suda bekletip jel kıvama geldiğinde sürmeniz gerekiyor
Tubaberen Havvaa77 evet malsef sarkma da oldu halbuki gayet sıkı ve dikti😔75 80 bedendi 😔içi de hafif boşalmış gibi sıkıligini kaybediyor 😔