Kubra1853 ilknurrerdemm bende ikiz kız 27 haftadayım 28+3 de haftamda sanırım ciger geliştirici olcam rabbim kimseyi yormasın bzleride canım saglıkla kucagımza alalım bütün hamileler bizde icinde herkeze ve kndime öyle dua ediyrm 🤲🏻
Villanelle Benim erken doğum riskinden dolayı ilk 28de girdim. İki bebek için ayrı ayrı 20 dk sürüyor. Bi de minikken bulmak zor oluyordu, hareket edince hemen kayiyordu falan. 1 buçuk saat sürüyordu neredeyse. Şimdi 34+1 oldum da rahatladım, 45 dkda bitiyor
ilknurrerdemm Villanelle şuan herhangi bir sıkıntı hissetmiyorum ama internette 30 haftalıkken giriliyor yazıyor sizce doktora gitmelimiyim
Villanelle ilknurrerdemm doktora sırf bunun için gitmeye gerek yok bence. Bir sonraki randevunuzda doktor gerek görürse yönlendirir zaten
Kbrhmz61 Kızlar 31+5 iz kızlarımla bugün Kasıklarım da adet olucakmış gibi ara ara ağrılarım oldu sizdede oluyomu iki kızımda baş aşağılar hareket ettikçe de oluyomuş gibi geliyo ama bilemedim