blueberyy00 Hndn44 ultrasonda ise normal 10. Haftamda bizde görmüştük nasıl haraketliydi şaşırdık ama sen karnında hissediyorum diyorsan mümkün değil
Nistik Hndn44 Hayır benimkide ultrasondayken çok hareketliydi hareketli bebekler daha iyi. Cunku genelde hastalikli bebekler hareket etmiyormuş. Yani aktif olmuyormuş
Nistik Hndn44 bebeğin hareketleri 20 haftalarda faln hissediliyor. Sizinki bagirsaklariniz fln dir çok erken çünkü
Hndn44 Nistik yok karnımda değil ultrasonda bazıları çok erken dedi hareketleri için ondan sormak istedim
dilaraulusoy Hndn44 normal canımm hatta çok iyi. Bizim ki durmuyordu kalbini dinleyemiyorduk 😂😂 maşallah.
Tazeanne0134 Hndn44 kiz bende karnında hissediyorsun sandım da şaşıracaktım 😂 ama normal sağlıkla gelsin bebeğin