Aslında 2 yıl boyunca korunmasız ilişki sonucunda olmuyorsa doktora görünün derler. Sizin daha 1 yıl olmuş. Stres en önemli etken. Kafanıza takıp istedikçe olmuyor. Yine de rahat etmek için doktora gidin eşinizle gerekli tahlilleri yaptırın bir sorun yoksa kafanız rahatlar. Koca karı şeyleriyle uğraşmayın hiç. En ağır hastalıklar bile moralle pozitiflikle hafifliyor ya da çözülüyor. Stresten uzak durum rahat olun gerekinse destek alın psikologtan