Kizilkafaa Bebekimbebekim Bana 13 de erkek 15 de kıza benziyor dendi ama ben erkek hissediyorjm :) yani doktorun söylemine göre değişti
Zeyzeyp Bebekimbebekim yani %80 iyi bir tahmin ama %20 de yanılma payı olabilir diyor yni Birazdha beklicnz sanırım cnkü net olarak 16. haftaya kadar söyleniyor umarım gönlünüzdeki neyse rabbim onu nasip etsin diyorum 🙏🏻❤️
Tubamommy Bebekimbebekim bana 14 hafta erkeğe benziyor dedi 16 haftada kesin etkek olduğunu öğrendim önemli olan sağlıklı olmaları tabikide 🥰Allah gönlünüze göre sağ sağlım verir inşallah 🙏🥰
Anne88 Kizilkafaa canm bende 12+2 de kesin erkek dedi burda çok değişen gördüm korkmuyor değilim 😆 pipisini de gösterdi ama bilmiyorum
Anne88 Kizilkafaa yani gösterdi eminim dedi öyle kordon gibi uzun değil normal bebek pipisi görünümde de bilmiyorum 😆😆😆 yarın başka doktora gidicem bakalım o nedicek ben bilmiyorum cinsiyeti dicem😆😆
Kizilkafaa Anne88 Bende cünkü öyle bişey gördüm o yüzden erkek diyorum hsla doktor kız dese bile, benimde haftaya dıktor randevum var çatlıcam meraktan 😂😂