T1996 Merhabalar efendimmm İstiyorum ki gebzeli anneler olarak birbirimize destek olalım yoldaş olalım🙈 Ben 25+3 haftalık gebeyim oğlum olacak nasipse Evlendikten sonra gebzeye taşındım Hemşireyim Sizlerde durum nasıl canım anneler🌸🌸
miniktirtilim T1996 merhaba canimm 9+3 benim daha :) simdilik yüzyıla gidiyorum ama büyük ihtimalle medara geçeceğim. Ilk dogumu yuzyilda yaptim doktordan memnunum ama hastaneden pek memnum kalmamıştım 😊
RanaOsma Ben de evlenip Gebze’ye geldim 17+3 haftalık hangi hastaneye ve doktora gidiyorsunuz ben İstanbul’a gidiyorum da herkes yetişemezsin doğuma diyor
T1996 RanaOsma ben akın azmana gidiyorum çok memnunum, istanbulun avrupa yakasının bi ucu değilse bence sorun olmaz beş dkda doğmuyor ki 🙈🙈 ama yakın olması tabi daha avantajlı🥰
T1996 Sumeyye27 aaa ne güzel çok az kalmış sizin Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🤲🏻🤲🏻
T1996 Sumeyye27 size bir şey sormak istiyorum son haftalarınızda kontrol sıklığınız nasıl acaba akın beye sormayı sürekli unutuyorum o heyecanla acaba iki haftaya bire düşüyor mu yoksa ayda bir mi devam ediyor çok merak ediyorum birde iki haftada bir oluyorsa kontrol süresi dahilinde ücretsiz mi yoksa her gidişte yeniden muayene ücreti oluyor mu cevaplarsınız çok çok sevinirim ♥️♥️♥️
T1996 miniktirtilim daha dün gibi 9. Haftam zaman ne çabuk geçiyor hayırlı sağlıklı kucağınıza alıp büyütün inşallah🌸
miniktirtilim Biranneadayi89 Ceyhun Ateş canim. Doktordan memnunum dediğim gibi ama hastaneden dogumdan sonra memnun kalmamistim. O yuzden medari düşünüyorum Müge emeksize gecicem orda