İlk 3 aydan sonra bitkisel olursa boyanabilir açık ortamda diyorlar. Ama ben çok iğrenç duruma geldi saçlarım hala boyamıyorum cesaret edip. Bence sende boyama canım gerek yok bir de bisey olur ondan olmasa bile ondan mi oldu diye vicdan yaparsın ne gerek var bekle doğumu bossver ben öyle yapıcam bi de benim kızıl boyalı iğrenç çıktı diplerim siyah siyah bi de aktı kızıl bok rengi oldu 😀