Anne88 ah ah zamanında bnde snin dediklerini diyordum kendime bnde oğlumu 13. Haftamda öğrenmiştim yani doktorumuz direk erkek demişti Zatn okdr netti ki bizede pipisini göstermişti 😂biz bile anladık erkek olduğunu ama tbi kız istediğim icn bnde uzun bir süre kabullenmemiştim ama bak gene değişmedi oğlum oldu ama iyikide oğlum diyorum oğlanın yeri farklı kız evladın duygusu farklı şimdi gene ikinciye hamileyim bu sefer kendimi kız kız diye ümitlendirmek istemiyorum hatta Zatn bir his de yok bakalm bu neolucak rabbim gönlünüzdeki neyse onu nasip etsin diyorum