Cansel0694 canım hayırlı olsun. Benim çok yakın arkadaşım da sürpriz bir şekilde çocuğu 8 aylıkken hamile kaldı senin gibi. Çok ağladı, nasıl yapacağım dedi ama şimdi küçük olan 1bucuk yaşına geldi bile. Büyük zaten kendini kurtardı. Çok yoruldu, çok koşturdu ama şimdi diyor ki iyi ki arka arkaya olmuş. Büyük oranda rahatladı da. Yani çok zor bu kadar yakın bebek, senin bir de erken doğum ameliyat vs olmuş çok daha yıpratıcı ama birlikte büyümeleri de ileride çok rahat oluyor öyle düşün. Rabbim sebepsiz vermiyor hiçbir şeyi. Senin için de hayırlısı neyse o olsun dileğim 🙏🏻