Ormanmeyveli Kızlar benim bildiğim 35 yas risk grubu. 26 yaşa riskli çıktı diğer değerlerim risksiz. Boyle sacmalik olabilir mi
__brna__ Ormanmeyveli yas riski sanirim cok etkili degil. Benimde digerleri dusuk cikti yas sacma cikti. Doktor bisey mi dedi size bununla ilgili
Ormanmeyveli __brna__ ya bacım devlet hastanesine gitmiştim. Doktora önemli bir durum mu yaş riski diyorum yüzüme bile bakmadi ben hiçbir şey anlamadim simdi internetten araştırıyorum
__brna__ Ormanmeyveli valla yeminle rezillik ya. Al benden de o kadar. Devlete gidiyosan netten arastirip gunumuzu zehir edicez🤦♀️🤦♀️
mucize2022 Benim testte de yaş riski 590da 1 çıktı doktorum yaş riskine bakmıyoruz diğer grafik sonucu önemli dedi
gulfzlt Ormanmeyveli canlarım doktorların sizin sorularınıza verecek artık malesef vakti yok 5 dk da bir randevu açıldı sürekli baskı altındalar yönetim tarafından daha çok hasta al daha çok bak diye perişan halde olduklarını göremiyor musunuz