Yaqutt Hamilelikde stresle nasil basa cikiyorsunuz? Stresin bebegi kotu etkiledigini biliyorum o yuzden kendimi sinirlendirmemeye calisiyorum bir sey oldugunda ama elimde olmuyor cogu zaman cok fazla stres keciriyorum .. siz ne yapiyorsunuz? Simdi cocugu olanlar da cevaplasin stresli bir hamilelik kecirdiniz mi su an bebeginiz nasil? Sinirli bir bebek mi huzurlu mu? Etkiledi mi bebegi?
Minigindunyasi Yaqutt bugün ben kendimi tutamiyorm sinirden çatlayacam kocama ay hicc biseyde yapmıyor durduk yere sinirleniyorm ya o daha gıcık resmen
Brnaebu Yaqutt etkiliyor canim.ilk hamilelligim biraz stresli gecti ama normaldi bence aslinda sonucta hersey 9 ay boyunca harika olamazdi yani oluyor ufak tefek ama 2.5yasinda benim oglan simdi 3 yas sendromu var saniyorum arada sinirleniyor o da.simdi de bu yavruma sinirlenip digerini etkiliyorumdur eminim ama elimde degil benimde
0103qsf Yaqutt benmde cok kotu geciyor hamilelgm hemen hemen her gun agliorm en çok evladıma uzuluyrm oda anne karnnda uzuluyor diye ama napm dayanamoprm
iremcannn1907 Yaqutt ben çok güzel bir hamilelik geçirdim şükür. Gayet sakin, mutlu, huzurlu. Ama 2 buçuk aylık bebeğim aşırı sinirli, az önce emerken yakalarımı tutarak ağlama krizine girdi mesela 😂 sanırım pek buna bağlı değil, karakter, genetik vs bu durumlar