Mamacool Arkadaslar hamilelikte saçını boyayan oldumu doktorla konustum organik amonyaksızla boyatabilrsiniz dedi ama sizede sorim bi dedim??!!
Hatice_gzr2505 Mamacool Benim doktorum da öyle dedi hatta ombre falan sordum onlar daha güvenli dedi saç diplerine temas etmediği için ama 3 aydan önce önermiyorlar ben doğumumdan hemen önce boyatcam
Deletedmom2265 Mamacool Benim saçımın önünden bir parça beyaz çıkıyor organik boya ile sadece o bölgeyi kendim boyadım eski bir diş fırçasıyla sürüverdim ☺️