Ince_imral Arkadaşlar 36 haftalık gebeyim sprey boya almıştım kavanozlarımı boyamak için neyse kapı açık şekilde boyadım tabi bebeğe zararı olur mu olmaz mı sonradan aklıma geldi salak gibi acaba bir zararı olur mu 😔