Merhaba arkadaşlar bende ankara şehir hastanesine gidiyorum ve doktorum necati hançerliaoğulları evet doktor çok iyi sordugun sorulara rahat cevap alabiliryorsn tek sorun fazla hastası oldugu için herkes odaya bişe sormak için giriyor sadece rahatsızlık verilen durum bu onun haricinde gayet iyi. Akrabalarım cevrem herkes şehir hastnesinde dogum yaptı ve hepsi çok memnun kaldıı.