cemreee__ benim ilk gebeliğim kimyasal oldu, adetim 3 gün gecikince hata edip erken gebelik testi yaptım beta hcg 33 çıktı, iki gün sonrasında da regl oldum fakat sonrasında sağlıklı bir şekilde hamile kaldım ve doğum yaptım. size tavsiyem kendinizi üzüp bunu kafaya takmayın doktorum çoğu kadın çok kez bunu yaşıyor ve anlamadan atıyor vücut diye anlatmıştı bana. kafanızı çok takmayın derim, ben takıntı etmiştim sonrasında çok zararını gördüm. kendinizi üzmeyin, hepimiz yaşıyoruz ama anlamıyoruz bu şekilde önümüzdeki aylarda hayırlısıyla evladınızı kucağınıza alırsınız Allahın izniyle ♥️